تاریخ انتشار: جمعه 1403/03/04 - 11:28
کد خبر: 505677

فیلم| آخرین سخنرانی آقای رئیسی در هیئت دولت

شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی: من همیشه به یاد حرف ایشان می افتم و میگویم فلانی تو قرار است ادعا کنی من انقلابیم. اگر قرار باشد تو هم به حرف آقا گوش ندهی پس فرق تو با دیگران چه میشود؟ مگر قضیه فقط ادعا کردن است؟ اتفاقا همینجا جای امتحان است همینجا جای آزمون است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طبق پیمانی که با خداوند متعال بسته ام من خلاف خواست رهبری _ که عبارتست از طرح موضوعی که زمینه اختلاف قوا باشد _ من تا کنون موضوعی را مطرح نکرده ام و مطرح نخواهم کرد. این مشرب من است.
در این قضیه هم خیلی تحت فشار روحی هستم. 

هر وقت میخواهم حرفی بزنم به یاد مرحوم بهشتی می افتم. البته من شاگرد ایشان محسوب میشوم. من یک طلبه محضم! من بارها گفته ام این عناوین من را گول نمیزند. ایشان آقا بود آیت الله بود عالم بود دانشمند بود انقلابی بود. من یک طلبه محضم.
 
یادم می آید در مسجد الجواد دور ایشان را گرفتند و گفتند آقا آنها میگویند شما هم بگوئید. 
ایشان گفتند: امام فرموده است سکوت سکوت سکوت! و تمام کرد جلسه را

من همیشه به یاد حرف ایشان می افتم و میگویم فلانی تو قرار است ادعا کنی من انقلابیم. اگر قرار باشد تو هم به حرف آقا گوش ندهی پس فرق تو با دیگران چه میشود؟ مگر قضیه فقط ادعا کردن است؟ اتفاقا همینجا جای امتحان است همینجا جای آزمون است.

لذا من بنایم این است چنین مسائلی را مطرح نکنم. چیزی که بوی اختلاف دهد را مطرح نمیکنم.
مردم انتظار ندارند ما چنین چیزهایی را مطرح کنیم. آستانه تحمل مردم این چیزها نیست. این جفای به مردم است که من وارد این میدانها شوم!


مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top